Selecteer een pagina

Mijn creatieve voetafdruk

DIENSTEN

MARKETINGSTRATEGIE

Geen strategie, geen resultaat. Klinkt cliché, maar het is vaak wel de werkelijkheid. Met een uitgewerkte marketingstrategie weet je precies hoe jouw bedrijf zich (online) kan onderscheiden. Ik kijk naar de krachten van je bedrijf, de doelgroep, de concurrenten en de markt. Vervolgens ontwikkel ik een strategische inzet van (online) marketing. Zo weet je precies welke content je moet verspreiden en via welke kanalen. 

 

I

ANIMATIEVIDEO'S

Video’s zijn erg geschikt om concepten duidelijk te maken aan je doelgroep. Daarbij geloof ik in de kracht van animatievideo’s. Helder, leuk om naar te kijken en het omzeilt veel hindernissen die bij andere video’s komen kijken. Denk aan figuranten en het filmen op diverse locaties. Eigenlijk is alles mogelijk met animatievideo’s. Een uitlegvideo van jouw dienstverlening, een tutorial of een visuele infographic. Tenslotte kun je mij ook inschakelen voor het inspreken van de video’s.

 

k

COPYWRITING

Met woorden maak je niet alleen zaken duidelijk, maar maak je ook impact. Mijn creatieve pen zet ik graag in voor copywriting. Denk hierbij aan websiteteksten, (blog)artikelen, nieuwsberichten en advertenties. 

Alle teksten die online gepubliceerd worden optimaliseer ik voor de zoekmachines. Zo lezen de teksten niet alleen fijn, maar weet je ook zeker dat ze gevonden worden door je doelgroep. 

SOCIAL MEDIA

Het maken van creatieve content is één ding, het verspreiden daarvan is minstens zo belangrijk. Ik kan je helpen met een succesvolle social media strategie. Via welke kanalen bereik jij de doelgroep? Welke rubrieken moet je terug laten komen? Welke content deel je? Al deze elementen komen terug in de strategie. Ook kan ik je helpen bij het opstarten en inrichten van je social media-accounts, de huisstijl en het lanceren van succesvolle campagnes. 

SEO/SEA

In dit digitale tijdperk is je website het visitekaartje. Deze moet er mooi uitzien, maar het is nog belangrijker dat je doelgroep de website kan vinden. Een goede SEO-strategie helpt daarbij. Ik kijk naar de huidige prestaties van je website en wat ik kan verbeteren. Denk aan de juiste structuur, zoekwoorden en content. Ook de inzet van advertenties (SEA) kan heel waardevol zijn om potentiële klanten te werven. De resultaten kun je bijhouden met Google Analytics en Google Datastudio. Ik help je graag met het opzetten en richten van deze tools.

wat klanten zeggen

Ik heb diverse opdrachten afgerond voor ondernemers en bedrijven. Hieronder een greep van de reviews. 

VRAAG EEN VRIJBLIJVENDE OFFERTE AAN

Voor wie?

Ik ben er voor elk bedrijf met grote marketingambities, dat weinig tijd heeft om het zelf op te pakken. Ik richt mij zowel op zelfstandige ondernemers als bedrijven. Ook in branches maak ik geen onderscheid.  Benieuwd wat ik voor jou kan betekenen? Neem vrijblijvend contact met mij op.